Zdrowe przekąski na piknik

W przeszłości nie planowałam pikników.

Piękna pogoda, wolny dzień – bierzemy koc, czapki z daszkiem, pakujemy do kosza piknikowego, co tam mamy pod ręką i w drogę!

…tak przynajmniej chciałam, by to wyglądało. 😉

Jednak w rzeczywistości, często sam wyjazd na piknik okazywał się męczący, ponieważ:

  • trzeba było wcześniej pojechać do sklepu po jakieś przekąski, bo w domu nie było niczego, co można by zabrać (albo raczej niczego, co byłoby wyjątkowe, takie na specjalny wyjazd),
  • trzeba było przygotować coś ekstra, bo przecież kanapki mamy na co dzień.

W ten oto sposób cała magia pikniku ulatywała (przynajmniej dla mnie). 😉

Dlatego też postanowiłam to zmienić, przewidzieć sprzyjające warunki i zaplanować piknik.

Moja lista przekąsek piknikowych obejmuje (i oczywiście, nie zawsze zabieram wszystko :P):

  • zrobione wcześniej batoniki musli,
  • muffinki na słono,
  • deser z ziarnami chia i truskawkami,
  • banany,
  • jabłka (pokrojone w ćwiartki, bo nie wiedzieć czemu, tak lepiej smakują),
  • czereśnie,
  • brzoskwinie,
  • arbuz,
  • paszteciki,
  • ogórki małosolne,
  • różyczki kalafiora,
  • wafelki ryżowe.

A do tego mnóstwo picia – zwykle wody z plasterkami cytryny i pomarańczy.

Czy jest coś, co byście dorzucili? 🙂

Przekąski na piknik
Przekąski na piknik

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *